Met de komst van de Rotterdamsebaan heeft Nederland ook de meest duurzame tunnel van Europa, de 1.860 m. lange “Victory Boogie Woogietunnel”.
Het project is uitgevoerd door de Combinatie Rotterdamsebaan, die bestaat uit BAM Infra en VolkerWessels-bedrijven Van Hattum en Blankevoort, Vialis en KWS.
Betuweroute (soms ook wel Betuwelijn genoemd) is onderdeel van de Rail Freight Corridor, een Europees netwerk van spoorcorridors door heel Europa.
Een uniek goederenspoortraject in Nederland met een lengte van 172 kilometer en behoort tot de zogenaamde grote infrastructurele projecten. Met een totale kostenpost van € 4,7 miljard tevens een van het grootste en duurste projecten dat de Nederlandse overheid ooit heeft ondernomen.
De langste spoortunnel in de wereld; De Gotthard Base Tunnel.
Een 57 kilometer lange spoortunnel door de Alpen...
Voor meer inspirerende verhalen, eventuele vragen of benieuwd naar de mogelijkheden?
Onze experts staan graag voor u klaar.
Landspoortunnel “Kap van Barendrecht” is de enige plek in Nederland waar zowel passagiers-, goederen- en hogesnelheidstreinen in een tunneltraject bij elkaar komen.
Erg gelden hoge veiligheidseisen aangezien er ook gevaarlijke goederen worden vervoerd via de Betuweroute.
West Station, sinds 1858 één van de drukste stations van Austrian Federal Railway.
Een drie jaar durend project van rennovatie en verbouwing van het complete station.
Onze experts staan graag voor u klaar!
Niedax Kleinhuis, dé specialist in kabeldraagsystemen